Google+ Followers

środa, 1 kwietnia 2015

DIY - PIKACHU

Hejka kochani!
Jestem chora, znowu. Ale mam trochę czasu, więc mogę napisać notkę.
U mnie nic się nie zmieniło, nie kupiłam nic nowego, wręcz przeciwnie.
Ostatnio sprzedałam dwie przypinki. Jedną z anime "Nana", drugą zaś z "Toradora".
Teraz zbieram wszystkie swoje oszczędności, iż mam zaplanowane rzeczy, które kupię.

Dziś, jak już pewnie wiecie, przychodzę do Was z ozdobą na szklankę, z Pikachu :3.
Nie przedłużam zaczynajmy ^-^!


PRZYGOTUJ :
                                      Szklankę
 Jedną, dużą, żółtą kartkę.
 Trzy malutkie karteczki: czerwoną, białą i czarną
 ★ Nożyczki
 ★ Taśmę
  ★ Klej
  ★ Ołówek
   ★ Gumkę
                                      ★ Linijkę

SPOSÓB WYKONANIA:

KROK 1.
A) Sprawdź szerokość szklanki szklanki i ustal wysokość, 
 do której będzie sięgać nasz ozdoba. 
(Moja szklanka miała 18cm szerokości, jednak zrobiłam na 20cm, żeby 
nie było za małe. Ustaliłam wysokość 5cm.)
B) Od linijki narysuj długość i wysokość, którą ustaliłeś/ustaliłaś. 
C) Wytnij i zetrzyj ślady ołówka.

KROK 2.
A) Sprawdź czy wycięty przez ciebie pasek, odpowiada wymiarom 
szklanki. 
B) Zaklej lekko taśmą i zdejmij ze szklanki.


KROK 3.
A) Weź resztki żółtego papieru i postaraj się zrobić 
kształt uszu.
B) Zrób linię na górnej części uszu, tak jak to widać na obrazku.
C) weź czarny papier i naklej go na te linie, prostu lub po
skosie, tak jak to zrobiłam ja.

KROK 4.

A) Z czerwonego papieru zrób wypieki. 
B) Z  czarnego zrób mały nosek i oczy.
C) z białego mniejsze części oczu.
D) Zrób żółty ogon, w kształcie przybliżonym do pioruna.


Teraz powinniście otrzymać takie elementy:


Efekt:




Wyjdzie Wam miej więcej takie Pikachu. :)
Pikachu po lewej robiłam kilka lat temu, tego po prawej 
specjalnie do notki.

Uwaga!
Bardzo Was przeprasza, wiem, że zdjęcia są brzydkie i rozmazane, ale ja już mówiłam w poprzedniej notce, nie mam dostępu do aparatu c:.  Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba i pomimo tego, że moje Pikachu, są takie brzydkie i niestaranne. Wam wyjdzie pewnie lepiej :).
Bardzo przepraszam za błędy jeszcze raz. Mam nadzieję, że Wam wyjdzie ładny, haha.

Do następnej notki. :)


12 komentarzy:

  1. Hej . Bardzo ciekawy Blog . Może zrobiłabyś więcej postaci na szklankę w innych postach ;) Pikachu juz mam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww jaki słodki. <3 Ale z moim talentem, czy raczej jego brakiem niemożliwy do wykonania. haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny pomysł, wyszło Ci to niesamowicie! :)
    Obserwuję za kreatywność :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/flower-princess.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Na koniec świetnie to wygląda.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super efekt ;) mój ulubiony pokemon ;D http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł! Gdybym miała dzieci, to pewnie bym im tak ozdabiała kubki.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze!
    Niestety z moimi zdolnościami to mogę sobie tylko pomarzyć o wycinaniu czegokolwiek :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny ^^
    Fajny blog obserwuje :D
    hime-ari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, I came to visit the blog and I got to follow kissed me wait !!!

    beautybeybi.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zostałaś nominowana do LBA http://zajawkizielonej.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń